top of page

פיברומיאלגיה? נועדת להחלים לגמרי!

עודכן: 23 בנוב׳ 2019

פיברומיאלגיה היא מחלה מעניינת (והאמת שאני לא שלם לגמרי עם הקיטלוג כ"מחלה"...). הסיפור הוא כל כולו תודעתי. אי אפשר לראות פיברו' במיקרוסקופ. לנסות להבין בצורה שכלתנית למה זה בא, לנסות למצוא "פתרון" בדרך לוגית – זה בערך כמו לרדוף אחרי צללים. כיון שעולם התודעה (בו נמצאת ההחלמה) נמצא ברובד שונה של הקיום. רובד שאי אפשר להבין בדרך של חשיבה לינארית.

יקרה, אני מאמין שנועדת להחלים לגמרי. וכיון שאין באמת התממשות פיזית של המחלה, הקצב תלוי בך. ההחלמה לגמרי בידיים שלך (יש הרואות בזה יתרון, יש הרואות בזה חיסרון).

אז ראשית, אפשר לדבר על הצדדים הפיזיים של ההחלמה (שבעיניי הם בערך 10% מהסיפור). בהחלט בהחלט רצוי לבצע פעילות גופנית מדי יום, לשהות בטבע או במים, להקפיד על תזונה בריאה, ותמיד טוב לקבל טיפול מהסוג של עיסוי או דיקור.

ו... כעת נדבר על ה – 90% של ההחלמה: עולם התודעה. כדאי להתחיל בכמה שאלות ישירות כמו: עד כמה בוערת בך התשוקה להחלמה מלאה (על סקלה של 1-10)? אם הציון הוא פחות מ – 10 בואי נבין למה, כיון שהבסיס להחלמה הוא תשוקה בוערת להחלמה(!). האם את מסכימה להשתנות? האם את רוצה להשתנות? האם את מוכנה להעמיק בפנים, גם אם זה כואב? האם את שומעת את הקול הפנימי שלך? האם יש לך אומץ לנהוג לפיו? האם את מבינה (או פתוחה להבין) מה הסיבות (הפנימיות) שתרמו להווצרות המחלה? האם יש בך נכונות לבצע שינויים בחיים ככל שידרש? האם את בוחרת לאחוז במשוטים ולחתור בעוז אל ההחלמה?

אם התשובות חיוביות – את בשלה להתקדם. אם לא – בואי נבין למה...

ולגבי התהליך עצמו, צר לי אם אני מאכזב, אך אין שיטה, אין מתודה גם לא נוסחה או מודל. וגם לא יהיו. כל אחת והדרך הפרטית שלה. באופן כללי מדובר על תהליך של התפתחות פנימית משמעותית שכולל הידוק החיבור לרגש, קתרזיס של רגשות, תהליכי גוף נפש, העמקת המודעות האישית ו... (בשעה טובה ומוצלחת) העמקת האהבה העצמית (את זוכרת שאת מדהימה לגמרי, נכון?)

יש בנו סכרים. ככל שהם יפתחו, כך כוחות הריפוי של הגוף יזרמו בשצף לכל עבר. הסכרים הם משוכות תודעתיות (אפשר לקרוא לזה – הגנות) שנבנו עם השנים. התהליך חייב לכלול התפתחות רוחנית. יש המשלבות תהליך של התפתחות מינית (בהחלט אנרגיה בה יש הרבה חיוניות וריפוי).

צר לי אם את מרגישה קצת מבולבלת ולא יודעת "מה לעשות"... יש אמרה בודהיסטית עתיקה (שאותי מרגשת): כשהתלמיד מוכן המורה מופיע. ואוסיף: נפלאה, היקום רוצה שתחלימי. לגמרי. הוא שולח אלייך רמזים ושליחים. תפקידך – לשמור על ערוצים פתוחים ולהתקדם בהתאם לרמזים.

יש סדנה ממש עוצמתית בשם "זו בחירתי". זו בהחלט יכולה להיות נקודת התחלה מצוינת לדרך החדשה. יש מטפלים עוצמתיים איתם אפשר להתקדם מהר (אם יש כימיה ביניכם). יש מטפלות מיניות.

ו... הציר המרכזי הוא הציר שלך. התשוקה חסרת הפשרות להיות בעוד כמה חודשים במקום אחר לגמרי. בהחלט אפשרי!!! את לא הולכת רק להפרד מהכאבים אלא להפוך תקליט ולצאת לחיים חדשים ומדהימים! הללויה!!!!



לקריאה נוספת:

21 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page