top of page

דינה מרכוס: החלמה בדרך 100% טבעית

את דינה זכיתי להכיר לפני כשנתיים. היא קראה את ספרי "עולם אחר לגמרי", התקשרה אלי וביקשה להפגש. ללא שאלות כמו: מה עושים אצלך? כמה זה עולה? רק שאלה – מתי אפשר לבוא?

דינה סיפרה לי שאובחנו אצלה 10 גידולים בשד והיא בחרה בדרך טבעית לגמרי, ללא כריתת שד שהומלצה לה וללא טיפול תרופתי כלשהו.

החלמה בדרך 100% טבעית – לא מתאימה לכל אחד. כמובן, מדובר בתהליך מדהים. לעבור תוך זמן קצר שינוי תודעתי משמעותי להסרת כל הסכרים, ולפתיחה מלאה של הלב. דרך כזו דורשת התמסרות טוטאלית, אמונה מלאה ביכולת של הגוף לרפא את עצמו והסכמה לעשות עוד ועוד דברים מחוץ לקופסה. לאנשים רבים זה לא מתאים. לדינה כן.

הכימיה בינינו הייתה מיידית. התברר ששנינו ילידי 14 ביוני, גם לבעלה קוראים רן ובהמשך מצאנו חיבורים נוספים, ובעיקר – למדנו שאנו חולקים תפיסות עולם דומות ובכלל... נעים לנו להיות יחד.

התהליך נמשך כמה חודשים והיה אינטנסיבי. כמובן מטעמי דיסקרטיות לא אפרט מעבר לכך, רק אציין שהייתה בו התגברות על כמה וכמה משוכות ופתיחה של הלב לרווחה. בין היתר המלצתי לה להשתתף בסדנה המדהימה: זו בחירתי, וגם זה תרם.

לאחר שדינה הרגישה שקיבלה ממני מה שיכולתי לתת, המשיכה הלאה לדרכה תוך תחושה משותפת שיש לנו עוד המון מה לעשות יחד. הייתי בטוח שזו רק שאלה של זמן עד שתמצא נקייה לגמרי

כעת אעביר את המיקרופון אליה...

שלוש שנים עברו מאז אותו טלפון מקפיא מאותה כירורגית שד, "יש לך סרטן" היא בישרה לי טלפונית. בבדיקות נראו עשרה גושים בשד, והומלץ לי לכרות את השד ולעשות טיפולים הורמונליים.

מהר מאוד הבנתי שזה לא יכול להיות מלחמה בסרטן, זה הפוך מריפוי ואיך אני יכולה לעשות זאת אחרת? הגידולים לקחו אותי למסע מופלא של להכנס פנימה לפגוש עוד חלקים בתוכי, של התפתחות עצמית ורוחנית מואצת, של מפגש והכרות עם אנשים מדהים בדרך, שנתנו לי המון השראה וכוח להמשיך, לאהוב את עצמי הרבה יותר... הגידולים האלה היו נורת אזהרה.... שעזרה לי להתקדם ולנתב את דרכי.

ככל שהאמונה שלי התחזקה, הספק, הפחד והחדרה הלכו ופחתו..

אחד הדברים הכי משמעותיים בתהליך הריפוי שלי היה שינוי תפיסתי לגבי מחלה, הבנתי שמחלה היא אשליה, התודעה שלנו היא הגורם למחלה ובו זמנית היא הדרך לרפא אותה, כאשר לומדים לפתח את התודעה להיות במרחב של שליחת אינפורמציה ניתן להעלים אפילו גידולים.

בבדיקה אחרונה שעשיתי לפני כשבוע לא נמצא זכר לגידולים!

מדהים, מרגש, פלא, ועם זאת יש בי ידיעה ברורה כי הגוף שלנו יכול לרפא את עצמו, וכל אחד יכול לעשות זאת בעבודה על הגוף, הנפש והתודעה.

לפעמים כדי ללמוד להירפא אנו יוצרים מחלה, כל מה שהייתי צריכה זה ללמוד את הדרך לרפא את עצמי, אני מרגישה שליחות להעביר את זה הלאה.

הרפואה המודרנית מסתכלת על היבטים מסוימים של החומר, ולא על המכלול, ללא התייחסות לתודעה שלנו, לרגשות למחשבות ולתחושות, לסביבה, כולי תקווה שהסיפור שלי יעורר אנשים להרחיב את התפיסה שלהם על מחלה ודרכי החיפוש שלהם לריפוי שלם יותר.


116 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page